PHP: integration mellem statiske og dynamiske sider

Hejsa

Jeg har en hjemmeserver som bla. har en del større filer (mp3'ere fx), men da min upstream hastighed ikke er så fantastisk har jeg fået den idé at lægge større filer på den gratis space som min udbyder (cybercity) har foræret mig.

Spørgsmålet er nu om jeg fra php på hjemmemaskinen kan få fx en directory listing på den statiske maskine? Idéen er naturligvis at lade hjemmeserveren dynamisk vise indholdet som blot skulle kunne oploades/vedlige holdes på den statiske cybercity server...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk