Re: [PROGRAMMERING] webshop hos wannafind?

> Jeg er blevet kontatket af en bekendt som designer websider. Han skal
> lave en webshop men har intet kendskab til noget dybere end photoshop.
> Kunden har selv fundet http://www.wannafind.dk/ (baseret på oscommerse)
> som en mulig løsning. Såvidt jeg kan se koster det 10.000 i opsætning +
> 250/md. Er det fornuftigt?

Det  lyder dyrt..

Er det gale-mands-værk at sætte oscommerse op selv og hvad skal man i
> givet fald købe af ydelser for at få det til at spille med pbs?

Saa skal du have en aftale med Freepay,DIBS eller saadan nogle, det koster
vist cirka lige saa meget.

Generelt gode råd, tips og advarsler?

Kig paa http://www.npay.dk/prices.php - det ser billigere ud.

--