Re: [PROGRAMMERING] int(11) i mysql

Peter Makholm skrev:

Atte André Jensen <sslug@sslug> writes:

Peter Makholm wrote:

Det er altså ren fremvisning

Der det ikke meget mærkeligt at gemme visning som en del af typen?

Det er IMHO meget mærkeligt at en sql-database bekymre sig om
fremvisning.

Undskyld men mit puritanske overjeg byder mig at sige, at det jo ikke er sql-databasen, men DBMS'en, der er problemet. MySQL er (også på dette punkt) længere fra SQL-standarden end de fleste RDBMS'er

Jf 5WD-02-Foundation-2003-09.pdf p162 har syntaksen for datatypen integer ikke nogen bredde:

<exact numeric type> ::=

--
Virtually

Niels Müller Larsen