Re: [PROGRAMMERING] Variabler med mindestreg eller punktiom i PHP

Nu har jeg ingen indflydelse på hvordan variablerne skal se ud, jeg kan
sende dem ind på sitet men kan ikke hente dem ud.

De skal pisket se ud som her

$required1.Navn="fyld";

MVH Ricco

"Kim Schulz" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
On Tue, 14 Mar 2006 16:38:06 +0100
"Ricco Jensen" <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har et problem med at udlæse en variable i PHP hvis jeg bruger
> punktum eller bindestreg.
>
> $required-navn="fyld";
>
> $required.navn="fyld";
>
> Jeg kan godt fylde noget i men ikke tage det ud igen.
>
> Da det er ud til at PHP ikke kan se mere efter punktum eller
> bildestreg.
>
> Hvad gør man ?.

Det gør man ikke.

$required-navn svarer til at du tager variablen $required og trækker
konstanten "navn" fra. Altså bindestreg læses som et minus.
punktum bruges til at binde kommandoer sammen så der har du samme
problem.
Min anbefaling er at bruge camelBackNames, altså $requiredNavn eller
underscore $required_navn