Re: [PROGRAMMERING] build struktur

On Fri, Feb 17, 2006 at 01:37:21PM +0100, Kristian Nørgaard wrote:
> Jeg kan ikke benytte CVS faciliteter på symlink'et. F.eks. vil en
> 'cvs -q update' ikke opdatere de symlinkede filer, hvis jeg står i
> kataloget med symlinks.
>
> Alle råd er velkomne.

Mit råd er at skifte fra CVS til subversion, hvis muligt. Subversion
kan finde ud af at håndtere symlinks korrekt.

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>
Gentoo Metadistribution | Mobile computing herd

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]