build struktur

Hej

Jeg har to relaterede projekter med nogle filer til fælles.
Eksempel:

MyProjects/
	projectA/
		src/
			file1.c
			file2.c
	projectB/
		src/
			file1.c

Jeg har tænkt mig at f.eks. file1.c i projektA blot var et symlink til file1.c i projektB, for at undgå et duplikat af filen.
Når jeg har checket ud af CVS, kunne et script sørge for at sætte symlinks'ne op.

Er det den fede måde at angribe problemstillingen på?

Jeg kan komme i tanke om følgende ulempe:

Jeg kan ikke benytte CVS faciliteter på symlink'et. F.eks. vil en
'cvs -q update' ikke opdatere de symlinkede filer, hvis jeg står i kataloget med symlinks.

Alle råd er velkomne.
:-) Kristian ( Debian Unstable )

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]