Re: [PROGRAMMERING] Userspace filsystem

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Hvad er state of the art for at skrive filsystemer i userspace i dag?
>
> Jeg kender navnene på LUFS og FUSE, hvor LUFS vist nok er dødt. Er der
> andre? (ud over at implementere en nfsd-backend)

Alternativt kunne jeg måske have brug for et userspace block-device.

Jeg har set henvisninger til at det har været gjort med nbd, men er
der noget lettere? Noget device-mapper kan?

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |                Tanenbaum had convinced Linus that his

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]