Re: [PROGRAMMERING] Xhtml/CSS - crash course?

Jesper Krogh skrev:
..

Er du interesseret i feedback/kommentarer på den?

Jesper

Ja, tak! Meget gerne.
Jeg har modtaget noget både fra studerende og kollegaer, men har ikke
fået rettet endnu.
I næste version vil fx afsnittet om layout med tabeller nok forsvinde, jeg gør jo selv noget ud af ikke at dvæle ved fortidens metoder ;-)

Jeg sendte den på et tidspunkt til Peter Toft, som et tilbud om et bidrag til Friheden til at vælge-bøgerne. Hvor min ide var at slippe for HTML, men gå direkte på XHTML 1.1 og CSS. Han har dog ikke reageret. Den er skrevet i en eller anden docbook-version.

Den bruges af mig selv og nogle kollegaer på 1. semester af Multimediedesigneruddannelsen på Århus Købmandsskole

/Niels