Re: [PROGRAMMERING] PHP "Makefile"

er der nogen af jer der har kendskab til noget a'la make/ant for php scripte ?

Tak for alle de gode forslag.

Jeg har fuld adgang til serveren, så jeg tror jeg vil prøve rsync metoden. Jeg bruger rsync, men kun i daemon mode, så jeg havde ikke
tænkt, at det kunne bruges over ssh.

Phing ser spændende ud, men det tager vist lidt længere tid, at komme igang med, så det bliver senere.

Hilsen Poul