Re: [PROGRAMMERING] Länka ett gammalt arkiv i en ny miljö

Torsdag den 15. december 2005 10:08 skrev Anders Thøgersen:
> Hej Yngwe

Nej, gcc har ændret binært format imellem 2.9, 3.2, 3.3 og endda 3.4, hvis jeg
husker korrekt.

http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc/Compatibility.html

> På en forholdsvis ny fedora har jeg set at programmet
> system-config-packages har et menupunkt der hedder "Legacy software
> development", hvor man kan få understøttelse af gamle redhat 7.3 gcc og
> endda 6.2.  Om du kan gøre med det hvad du efterspørger ved jeg ikke.

Jep, men de gør netop de at de installerer gamle udgaver af programmer og
biblioteker.

NB: Det her gælder vist kun c++. Hvis dine ting er C, burde du kunne klare
dig.

Mads

 "It's like buying a car. If you want to get the latest safety
features, you have to buy the latest model."
  - Gary Schare, Microsoft's director of product management for Windows,
    NY Times, 20.12.2004.