C# (mono) - Filer / sharing violation

Jeg sidder og laver et lille server program, hvor jeg selvfølgelig har brug for at have adgang til nogle filer på disken...programmet virkede fint for et par dage siden, men nu får jeg en Unhandled Exception ?!?!
Den beskrives: Sharing violation on path /www/index.html og den opstår når jeg bruger FileStream metoden Create()...
I første omgang troede jeg at det kunne løses ved at ændre rettigheder med chmod, men det gjorde det ikke...
Nogen der har en idé om hvad der skal til ?

På forhånd tak
Mvh Kasper