Re: [PROGRAMMERING] Compiler design

donald_j_axel wrote:

Det var en hurtig lidt sjusket kommentar - håber det inspirerer
lidt eller hjælper til at komme videre.

Det var et længere svar end jeg havde forventet :-)
Vi havde lidt om syntax analyse på datamatikeren men det er mange år siden og vi kom aldrig til at arbejde videre end det teoretiske.
Jeg tror nok jeg giver mig selv tigeren i julegave.

Tak for svarene

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]