Re: [PROGRAMMERING] curses editor

Siemen Baader wrote:
> Er der ikke en teksteditor der kører i terminalen (altså bruger ncurses
> eller lign.) men som bruger standardtastaturgenveje som fx gedit og kate
> (altså ctrl-s for at gemme osv) og grafiske menuer? Altså en slags kate,
> der ikke kræver X...

Jeg kan anbefale: joe.

Den har default wordstar-taster, men kan nemt omkonfigureres.

Den kan også kaldes som  jstar, jmacs, eller  jpico som bruger andre taster.

Jeg bruger selv jmacs som har emacs-taster.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]