Re: [PROGRAMMERING] curses editor

Jesper Krogh wrote:

>  Hvad med den indbyggede i "mc".
Som er en fortræffelig editor, jeg ofte tager i brug.
Den bruger dog lidt andre tastaturgenveje end dem der efterlyses. F2=gemme,
F3=markere, F4 til at erstatte, F5=kopiere, F6=flytte, F7=søge, F8=slet
osv.

--
Gert

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]