Re: [PROGRAMMERING] visning af formler

Hmja... Men der er det jo noget der foregår en gang, og så ser brugeren formlen som billede. Det som jeg har brug for er jo at kunne vise de enkelte symboler så jeg kan placere en cursor imellem dem - det kan jeg jo ikke, hvis jeg bare piper mellem tex og mit program ... :o)

Hm.. måske er den helt rigtige måde at gribe det an i virkeligheden at udvide fx gtk med metoder & fonte til formler... en gang for alle .. ??

Siemen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]