Simpel TCP test-server

Hej,

Jeg har været ved at omskrive lidt på den UDP server som Henrik Storner gav link til i tråden "UDP socket i linux".

Mit ønske er at kunne se præcist hvad der bliver sendt på TCP og være i stand til at svare noget tilbage.

Det er lykkedes rimeligt godt med den første del, hvor TCP-serveren lytter og udskriver hvad der måtte komme ind.
Jeg har også fået serveren til at sende noget tilbage, men forbindelsen hænger, så det er faktisk først når jeg stopper serveren (Ctrl-C), responset ses fx. i en browser.
Jeg mangler altså et eller andet der fortæller, at klienten ikke skal vente på mere data eller sådan noget.

Nogen ide til hvad det lige er jeg mangler?

Koden ligger for en stund på http://www.talura.dk/tmp/socksrv.c

Med venlig hilsen Egon Andersen