Re: [PROGRAMMERING] Ineffektiv perlcode

Hej

Søren Sørensen wrote:
Hej. Jeg er aldeles ikke Perl-kyndig, men kan godt forestille mig at meget lange
strenge vil koste tid til at søge enden. Ville det ikke bare blive enormt meget
hurtigere at skrive data ud med det samme de findes. Måske er der en eller anden
skjult grund til at opsamle dem først, men er der ikke det, så skriv dem dog med
det samme

Jo det ville være bedre, men jeg er nødt til at generere de enkelte delelementer først før det hele kan sættes sammen og skrives ud. Altså skal alle delelementer være kendt før jeg kan skrive ud fordi formatet af det hele og data på første linie afhænger af data på sidste linie. Det kunne jeg klare ved at køre det hele igennem 2 gange, men det er en lidt grim løsning efter min mening, hvis en mere elegant løsning kan findes.

mvh.

--PMM
--
| Kabel-TV over Internettet   --   http://www.streamtv.dk/ |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]