Re: [PROGRAMMERING] Ineffektiv perlcode

Hej

Peter Makholm wrote:
Søren Sørensen <sslug@sslug> writes:
Ville det ikke bare blive enormt meget hurtigere at skrive data ud
med det samme de findes. Måske er der en eller anden skjult grund
til at opsamle dem først, men er der ikke det, så skriv dem dog med
det samme
Nej, det er egentligt uvæsentligt for spørgsmålet.

Nemlig. Jeg havde simplificeret eksempelt og skrevet som forudsætning, at det samlede resultat først skrives til sidst.

Problemet er, at jeg for hver record jeg processerer, skal kopierer
den samme streng, der så bliver længere og længere for hver record.

I virklighedens verden, er der flere loops og flere strenge, der så
sammensættes til sidst. Derfor kan udskrivningen ikke ske undervejs.

Jeg har fået et par eksempler her på listen, der måske kan være mere
effektive, da de i teorien er appending frem for en voksende kopiering.

Jeg vil prøve at benchmarke de forskellige metoder. Tak for tippene.
Andre gode forslag modtages stadig.

mvh.

--PMM

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]