Re: [PROGRAMMERING] Ineffektiv perlcode

Søren Sørensen <sslug@sslug> writes:

> Hej. Jeg er aldeles ikke Perl-kyndig, men kan godt forestille mig at
> meget lange strenge vil koste tid til at søge enden.

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men hvis perl er rigtig
smart (til netop denne opgave) så skal den ikke søge efter strengens
ende. Perl gemmer ikke bare tekststrenge som C-strenge.

> Ville det ikke bare blive enormt meget hurtigere at skrive data ud
> med det samme de findes. Måske er der en eller anden skjult grund
> til at opsamle dem først, men er der ikke det, så skriv dem dog med
> det samme

Nej, det er egentligt uvæsentligt for spørgsmålet.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 sslug@sslug |                            binary and those who don't

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]