installere x - kildeteksterne

Jeg skal rekompilere en driver til en digitizer (graphics tablet) hvortil jeg behøver kildeteksterne til X. Kan man ikke installere dem som en pakke under ubuntu? Ud fra apt-get's manpage forstår jeg, at det umiddelbart IKKE sker -

--source

"Note that source packages are not tracked like binary packages, they exist only in the current directory and are similar to downloading source tar balls." ...

"This probably will mean that you will not get the source as the package you have installed or as you could install"

Eller skal jeg bare hente tarballen og pakke den ud i /usr/src ? Så kan jeg jo ikke fjerne den gennem pakkesystemet....

Siemen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]