Re: [PROGRAMMERING] C: teste om en FILE er open.

On Mon, 2005-09-12 at 14:40 +0200, Martin Møller Pedersen wrote:
> Hejsa,
>   Jeg er ved at debugge noget skod-kode og tror at en fwrite() nogle
> gange fejler pga.
> at output-stream er blevet lukket med fclose et andet sted.

Hvis du har brugt strace, så ville du vide om den fil nogle gange
lukkede. Prøv og se om ikke det giver nogle hints om hvad der sker.

/hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]