Re: [PROGRAMMERING] UDP sockets i linux

On Fri, 2005-09-09 at 16:45, Esben wrote:

> Jeg havde fundet ud af bind() kun kan kaldes på en fil én gang.
> Det lader bare til, at min klient ikke vil modtage (med recvfrom()) på den
> samme socket.
> Jeg opretter en server, der kalder bind(), og skal derefter modtage en
> streng, og sende en anden retur. Når den forsøger at sende(sendto()) til
> klienten, får jeg en "Transport endpoint is not connected".
> Jeg har prøvet at kalde connect() fra klienten, men uden det hjælper.

Hej
Jeg kender ikke "rcvfrom", men returnerer den ikke en pseudo-port der
skal bruges til besvarelsen. Det sker i hvert fald med UNIX-porte. Jeg
kan ikke finde en lyd om rcvfrom nogen steder (har ikke kigget i
headers).

Søren

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]