PyLucene og ubuntu

Hej!

Jeg prøver at få PyLucene til at virke, men det er ikke så let... Der er ingen pakke til min dist (ubuntu). Jeg kan ikke selv kompilere PyLucene da gcj-pakken er i stykker - gcj kan slet ikke startes, fordi den ikke kan finde filen libgcj.spec.

Så har jeg prøvet at installere fra den prækompilerede tarball, men den
giver en fejl ved importeringen af modulet:

ImportError: /usr/lib/python2.4/site-packages/_PyLucene.so: undefined symbol: PyUnicodeUCS2_FromUnicode

Så vidt jeg kan forstå er det, fordi modulet og min version af python er kompileret sådan, at de ikke benytter samme længde til unicode-tegn.

Er der nogen af jer det enten kan give mig en libgcj.spec (og sige hvor den så skal anbringes) eller har en kompileret version af PyLucene der kører på ubuntu? Eller har andre ideer?

på forhånd tak
Siemen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]