Re: [PROGRAMMERING] Starte ny tråd i PHP

On Sat, 20 Aug 2005 13:10:49 +0200
Poul Møller Hansen <sslug@sslug> wrote:

> Indrømmet, jeg har aldrig kigget på DHTML.
> Jeg har altid kunnet lave det jeg ville med PHP, JavaScript, HTML &
> CSS
> - indtil nu :)

DHTML er bare et øgenavn for javascript og html og css til at lave
dynamiske hjemmesider - altså nøjagtigt det du laver.

> DHTML er ikke en W3 standard, hvilket er en af årsagerne til jeg
> aldrig har kigget på det.

Nej men det er ecmascript (javascript), css og html som alle er delene
i dhtml

> Men er det en standard understøttet af alle browsere brugt af
> "massen" ?

jada hvis det laves ud fra de af w3c foreskrevne specifikationer.