Re: [PROGRAMMERING] html-side ikke vil vises i Firefox

In <sslug@sslug> Jørn Hedegaard Povlsen <sslug@sslug> writes:

>Siden: www.soelleroedpark.dk er frame-baseret. I venstre kolonne har man
>en menu. Vælger jeg "Dokumenter" kommer der en række pdf-dokumenter man
>kan tilse. Når Jeg bruger  Firefox/Mozilla fra både Windows og Linux,
>får jeg en 404-fejl. Dokumenterne kan imidlertid sagtens ses med
>IE (som jeg også har kørende unde Linux, men acrobatreader virker ikke
>her). Hvad er der galt?

En klassisk Windows fumle i deres hjemmeside. Linket til "Dokumenter"
indeholder en backslash: http://www.soelleroedpark.dk/Dokumenter\Dokumenter.htm

PDF filerne er lavet med relative links, d.v.s. du ender med en request
til PDF'en som bliver http://www.soelleroedpark.dk/Dokumenter%5CVedtaegter.pdf
("5C" er den hexadecimale kode for tegnet "\")

Og det kan TDC's webserver åbenbart ikke hitte ud af.

Hvis du henter "Dokumenter" linket i en nyt browser-vindue, retter URL'en
til at bruge en rigtig slash i stedet for backslash, så fungerer links til
PDF-filerne fint.

Mvh,
Henrik