html-side ikke vil vises i Firefox

Siden: www.soelleroedpark.dk er frame-baseret. I venstre kolonne har man en menu. Vælger jeg "Dokumenter" kommer der en række pdf-dokumenter man kan tilse. Når Jeg bruger Firefox/Mozilla fra både Windows og Linux, får jeg en 404-fejl. Dokumenterne kan imidlertid sagtens ses med
IE (som jeg også har kørende unde Linux, men acrobatreader virker ikke her). Hvad er der galt?
Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen