Re: [PROGRAMMERING] C++ problem med ofstream

Nils Ljunggren wrote:
> Hvis of tidligere har indgået i anden (out-of-sample) sammenhæng der har
> medført at good() == false så skal du bruge of.clear() før du igen kan
> bruge i/o-operationer på samme stream.

Tak for hjælpen.

Jeg slettede noget irrelevant kode, som jeg just realiserede ikke
var irrelevant.

Klassens default constructor er
   ClassSaveSample() { Init(NULL,NULL,TRUE); }

Hvilket betyder at fo først åbnes med (null).(null),
efter jeg har parset kommandolinien kalder jeg så init
igen, men denne gang er fo en åben fil, som jeg forsøger
at åbne igen. Og den fejler derfor.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org