doxygen

hej

Jeg sidder med et støøre projekt i c++ og bruger doxygen til at dokumentere hvad jeg laver. Det virker fint med @modules, @files, @briefs, mm. og outputtet er godt til at finde hvilke paramtere der skal bruges og hvordan klasserne hænger sammen.

Ser man på eks. gtkmm (http://www.gtkmm.org/docs/gtkmm-2.4/docs/) og stl+ (http://stlplus.sourceforge.net/stlplus/docs/) så ser det jo ret prof ud. Jeg ville gerne lave den slags forside og inddelinger i den autogenerede dokumentation. Jeg har kigget i sourcen og det har ikke givet mig hints til hvordan det skal gøres.

Så spørgsmålet er hvordan I, som har brugt doxygen, strikker filstrukturen sammen for at få kildekoden blandet sammen med dokumentatioen. Har man en forside med links til resten, eller bliver også autogenereret? har I nogle simple eksempler på kildekode hvor man kan se doxygen tagsne?

Regards
Morten Bo Nielsen
Topsil Semiconductor Materials A/S
Linderupvej 4