[SQL] Erstatning af indhold i felter

Hej gruppe,

Jeg har en bunke tabeller hvor jeg gerne vil erstatte http://domæne1.dk/...... med http://domæne2.dk/.... i nogle felter.

Hvordan gør jeg dette, når det ikke er hele indholdet af et felt jeg vil erstatte? Jeg er med på at jeg laver en

> UPDATE `tabel` SET `felt` = '....'WHERE (en eller anden kondition)

, når jeg kender hele indholdet af feltet. Men det jeg vil er at erstatte en tekst bestående af noget "ukendt" tekst og nogle hyperlinks - teksten skal bevares, men linksene skal erstattes.

Normalt ville jeg lave en sed/.../.../, men den går ligesom ikke helt her. Hvad gør man så?

Tak,
Anders