Re: [PROGRAMMERING] Mod_perl - skifte timezone

Admir Trakic <sslug@sslug> writes:

> Den ovenstående opgave under PHP jeg vil gøre sådan:
> putenv('TZ=Europe/Copenhagen'); mktime(0,0,0,1,1,1970);

Umidelbart ville jeg skyde på noget ala:

  $ENV{'TZ'} = "Europe/Copenhagen"; print scalar(localtime);

Men tilsyneladende slår perl kun tidszonen op første gang localtime
kaldes.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice