Re: [PROGRAMMERING] Problemer med DVD::rip program

ktrs skrev:

Hej alle.

Jeg er løbet ind i et lille problem som jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med, og da jeg er helt ny i linux skal jeg ha det skået ud i pap.

Det der er mit problem er at jeg skulle bruge et DVD rippe program, så blev jeg anbefalet at bruge det program der heder DVD::RIP, men det der nu er pproblemet er, jeg har hentet det ned fra nettet som en TAR.GZ fil, men kan nu ikke finde ud af at installere det så jeg kan bruge det, er der en der kan hjælpe mig med det lille problem så ville jeg være glad.

VH ktrs

I skal alle ha tak for hjælpen, det hele virker som det skal nu.

VH ktrs