Re: [PROGRAMMERING] Problemer med DVD::rip program

Michael Rasmussen skrev:

On Mon, 30 May 2005 20:25:44 +0000, ktrs wrote:

Nu har jeg fundet og installere APT men når jeg henter DVD rip kommer den stadigvæk og vil ha lib filer og alt det andet, hvad kan jeg ha gjort forkert ??
Du har gjort følgende i en terminal logget på som root:
1) apt-get update
2) apt-get install dvdrip

Hej Michael.

det her er hvad den skriver når jeg gør som du skriver

sslug@sslug ~]# apt-get update
Get:1 http://ayo.freshrpms.net fedora/linux/3/i386 release [2133B]
Fetched 2133B in 4s (457B/s)
Hit http://ayo.freshrpms.net fedora/linux/3/i386/core pkglist