Re: [PROGRAMMERING] Problemer med DVD::rip program

Ole Tange skrev:

On Mon, 30 May 2005, ktrs wrote:

Michael Rasmussen skrev:

> http://freshrpms.net/

Kan det virkelig passe at man skal installere en masse lib filer og mange andre filer til DVD::rip for at få det til at funger,

Ja. Flere pakkesystemer tilbyder idag at hente og installere disse i eet
hug. Gentoo's Portage og Apt er 2 eksempler. Der findes vist også noget
til RPM.

/Ole

Det lyder godt, men som jeg skrev tidligere så er jeg hel ny i linux, og jeg må indrømme at jeg har søgt lidt på nettet efter noget til RPM som kan installere et program i et hug, men jeg syntes det er lidt som at lede efter en nål i en høstak, så jeg håber at der er en der kan hjælpe lidt med det, for det er lige før jeg gir op.

VH ktrs