Re: [PROGRAMMERING] Problemer med DVD::rip program

Michael Rasmussen skrev:

On Sun, 29 May 2005 21:51:37 +0000, ktrs wrote:

Men hvor finder jeg dettte pakkeakiv ?
http://freshrpms.net/

Hej igen alle.

Kan det virkelig passe at man skal installere en masse lib filer og mange andre filer til DVD::rip for at få det til at funger, undskyl men jeg er ved at gå til over at der hele tiden kommer noget nyt man skal installere, eller er der bare noget jeg ikke fatter.

Ja i må undskyl men jeg bliver sådan lidt rundt på gulvet når jeg ikke kan få det til at fungere, jeg har prøvet at finde nogle af de filer som programet beder om, nogle kan jeg finde andre kan jeg ikke finde.

En eller anden hjæææææælp.

VH ktrs