Re: [PROGRAMMERING] Problemer med DVD::rip program

Jesper Krogh skrev:

I sslug.programmering, skrev ktrs:
Jeg er løbet ind i et lille problem som jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med, og da jeg er helt ny i linux skal jeg ha det skået ud i pap.

Ok, Novice-råd nummer 1:
Lad være med at installere ting udenom pakkessystemet.

Hvilken distribution benytter du?

I Debian/Ubuntu kan du installere dvd::rip med:
apt-get install dvdrip

Jesper

Hej Jesper

Jeg bruger Fedora Core 3