Re: [PROGRAMMERING] JavaScript-ur - 1000 x Tak!

"Michael Schmidt" <sslug@sslug> writes:

> Så mangler jeg bare at regne ud hvor ofte og hvordan, hvis det er
> muligt,  jeg nøjes med at opdatere et element, fra serveren på en
> side uden at  genindlæse hele siden.

Så skal du se på XMLHttpRequest-objektet i javascript, eventuelt søge
på AJAX (asynkront javascript og XML).

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away