Re: [PROGRAMMERING] JavaScript-ur

Thu, 26 May 2005 09:16:01 +0200, Kim Schulz <sslug@sslug> skrev:

[snip]

Inden jeg pløjer Google igennem for 100 dårlige hits og en smule
guldkorn, har du så evt. info om noget sådan allerede er lavet?

Jeg tvivler :-) med mindre der er en eller anden nørd som har brugt det som "fordi jeg kan" projekt på et tidspunkt.

*LOL* OK hvis det er nivauet og typen for løsning af den specifikke opgave, tror jeg jeg holder på et lidt mindre ambitionsniveau og prøver en enklere tilgang til problemet :)

Tak for input og tlbagemeldinger.

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205