Re: [PROGRAMMERING] Toutchscreen grænseflade

"Michael Schmidt" <sslug@sslug> writes:

> hp-polypascal,  noget dynamisk xml med php og "hallo world" og sår'n i
> python og perifert  berørt andre gængse sprog.

Så vælg det sprog du bedst kan lide, som tilbyder det du skal bruge.
Det er nok nemmest at vælge et sprog der kører direkte på klienten
uden websider, med mindre det du gerne vil lave er meget simpelt
spørgsmål-svar.

Jeg har hørt godt om Python som værende meget velegnet til folk med
beskeden erfaring.

> Lyde spændende

Indlæringskurven er ret stejl.  Der må findes andre ting der er
nemmere hvis man skal lære a tprogrammere samtidig.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn/