Re: [PROGRAMMERING] C# eller Java

Mark Wrobel <sslug@sslug> writes:

> Fornemmelser er ikke det samme som at vide. JNI er netop dér for at
> interface med anden kode end Java. Derudover kan jeg ikke se hvor I
> skulle få de fornemmelser fra?! Java forhindrer ikke at man bruger
> anden kode.

JNI har det problem at man ofte skal konvertere til og fra
Javaobjekter når man bruger det.  Det er pr definition langsomt (se fx
brug af OpenGL fra Java).

Det er derfor sjældent en god ide at blande sprogene på andet end et
meget højt niveau.
--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn/