Re: [PROGRAMMERING] Søges: Programmører til spilprojekt

Om det ska skrivas i C/C++ med SDL så är jag intresserad, jag jobbade tidigare
på en spaceshooter. Jag har en grafikmotor som är skriven i C++ och SDL som
kan användas. På min hemsida http://www.shell.linux.se/perra/koder/main.html
finns oupdatterade versioner av min spaceshooter (SpaceWarrior)

--

Dagens Bibelcitat:
"Det som inte kan göras med C++ är inte värt att göras"