Søges: Programmører til spilprojekt

Hej alle!

Jeg er en tegner, der har lavet noget grafik grafik til et personligt
spil-projekt. Jeg har dog ikke evner inden for programmering. Derfor
er jeg på udkik efter nogle der kunne have lyst til at stå for selve
programmeringen!
Spillet stiller ikke de helt vilde programmeringskrav - det er i 2D,
så der skal "blot" flyttes rundt på nogle sprites!

KORT OM SPILLET
Spillet er et sci-fi arcadespil, med titlen "Children of the Parents".
Synsvinklen er top-down, med skærmen centreret på spilleren. Målet er
et simpelt, underholdende spil, med et solidt gameplay.
Der er en radar ude ved kanten af af skærmen. Befinder en fjende sig
udenfor skærmen, ses et ikon ved skærmkanten, i retning af fjenden.

STYRING
Man styrer som i som i spillet Robotron:

 - Spilleren skyder i 8 retninger, med tasterne A, S, D og W. (Venstre hånd)
 - Han styrer sit rumskib i 8 retninger via piletasterne. (Højre hånd)

Hvis man ikke lige har spillet Robotron, skal det nævnes at
kombinationen af 8 retningers skud og bevægelse give et fantastisk
godt flow. Det skal krydres med en ganske gavmild mængde fjender.

SCREENSHOT
Jeg har sammensat et kunstigt screenshot, der viser grafikken og
gameplayet. Bemærk radaren ude i kanten.
http://www.ropezone.dk/offtopic/children_of/img/screenshot.jpg

HISTORIEN
Her er selve historien, der også forklarer spillets navn:
http://www.ropezone.dk/offtopic/children_of/story.html

TEKNISK
SKÆRM: 1024x768, fullscreen
GRAFIK: 24 bit PNG med 8 bit transparens
SYSTEM: Linux (og Windows, hvis nogen gidder)
LICENS: 'GPL' til selve koden, og 'Creative Commons
Attribution-ShareAlike License' til grafik, lyd og musik.

RESTEN
Jeg har nu skrevet hvordan spillet skal være, i grove træk. Spillet
har ligget og ulmet i mig igennem længere tid, så jeg har også en del
andre ideer. Dem holder jeg dog for mig selv indtil videre. Der skal
også levnes plads til lidt kreativ udfoldelse fra programmørernes
side!

Venlig hilsen Kasper