Re: [PROGRAMMERING] C# eller Java

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Det tror jeg, du har ret i. Hvilken fordel er der ved det?
> Umiddelbart vil jeg anse det for et unødvendigt ressourcespild.

Hvor meget er din CPU idle når du arbejder?  Den kan da lige så godt
lave noget fornuftigt.

Resultatet er at du har meget hurtig feedback på om din nuværende
kildetekst oversætter som den skal.  Om det er en fordel eller ulempe,
må være op til den enkelte.

Det eneste jeg vil sige, er at man hurtigt bliver vænnet til
arbejdsgangen og at det fungerer godt i dagligdagen.

> Kikkede lige feature listen igennem, og fandt dette:
> Live parsing/error marking
> http://www.netbeans.org/products/ide/features.html
> Er det dette, du hentyder til?

Måske.  Jeg regner med at jeg skal kigge på den nye profiler i
Netbeans (da Eclipse endnu ikke har en sådan, og OptimizeIt koster en
krig) når det går ud af beta.  Jeg ser så hvordan det er at arbejde
med.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn/