Re: [PROGRAMMERING] C# eller Java

sslug@sslug (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Fordelen ved Java fremfor .NET er primært at der er flere
> implementationer at vælge imellem afhængig af behov og en bred
> undergrund af OpenSource software (se fx Jakarta.apache.org).

Der er også flere .NET implementationer at vælge imellem:

Mono (BSD), dotGNU (modified GPL), Rotor (Microsoft shared Source) er
dem jeg lige kan komme på ud over den Windows kommer med.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg