Re: [PROGRAMMERING] C# eller Java

Marc Cromme <sslug@sslug> writes:

> C#/Mono ser slet ikke tosset ud, men før jeg vælger side, eller før jeg
> bruger en del tid med at lave test programmer, kunne jeg godt tænke mig
> at høre andres erfaringrer med mono versus java.

Hvad er jeres prioriteter?

Fordelen ved Java fremfor .NET er primært at der er flere
implementationer at vælge imellem afhængig af behov og en bred
undergrund af OpenSource software (se fx Jakarta.apache.org).

Herudover er Eclipse et godt udviklingsværktøj til Java, som jeg kan
anbefale.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn/