Re: [PROGRAMMERING] perl system kald

Poul Møller Hansen wrote:

> Det ser ud som om du afvikler scriptet med sh.
> Prøv med perl scriptnavn.pl
>

> Poul
Jeg brugte "#!/usr/bin/env perl " men nu har jeg rettet det til
"#!/bin/perl". Jeg har fundet ud af at linien:

system("OMP_NUM_THREADS=4 prospect $new_dat > $new_txt 2>&1");

virker helt fint , men at jeg havde været dum og ikke linket mit program med
de rigtige optioms. Det var derfor jeg ikke kunne finde variablen.

hilsen rune