crontab problem

Hej,

Jeg sidder med følgende problem som jeg meget gerne vil have en kommentar på:

Jeg skal køre et script hvert 10. minut der sender en streng afsted med kommandoer. Mit script (navn: ProcessFile) ser således ud:

#!/bin/bash
seadas -em -b ProcessData

Syntaksen er: programnavn -parameter1 -parameter2 TekstfilMedKommandoer

Når jeg kører scriptet manuelt (./ProcessFile) starter det eksterne program rigtigt op, og parameterene bliver overført uden problemer. Når jeg kører scriptet gennem crontab (*/10 * * * * /home/MODIS/ProcessFile) får jeg flg. fejlmeddelse:

/home/MODIS/ProcessFile: seadas: command not found

Problemet lader til at være, at når det køres via crontab'en, fortolkes den første del af tekststrengen isoleret, og paramtrene bliver ikke overført. Er der nogen der hare et forslag til, hvad der går galt, og hvordan jeg kan komme videre?

På forhånd tak
Lars