Re: [PROGRAMMERING] PHP / Apache ustabil overførsel til klient ???

Jeg har nu fået ryddet godt op i de steder i koden, hvor jeg ikke havde deklæret min variabel før jeg brugte den, og jeg fandt da også lidt fejl hist og her. Så det var rigtig godt input fra dig Ole. Tak!

Disse fejl sker på trods af, at der ikke rapporteres flere fejl i:
/var/log/httpd/error_log ,og jeg bruger "error_reporting = E_ALL" i min /etc/php.ini fil (hvilket jo fandt andre fejl, som nu er rettet).

Der er noget, der tyder på at overførslen mellem serveren og klienten ikke har fejl-korrektion. Kan det virkelig passe?

Kan man på simpel vis sætte sin server op til at lave kopier af alle sider, som den sender ud? Således vil jeg kunne lokalisere om fejlen opstår internt på serveren (måske mellem PHP og Apache) eller mellem serveren og klienten.

Mvh Michael.