Re: [PROGRAMMERING] Java program på andre computere? (Makefile)?

Hej igen,

Nu da jeg har fået lavet min jar-fil, vil jeg gerne, at det bliver bygget alt sammen, når jeg kører make. Min Makefile ser sådan ud:

JAVA = javac
JAR = jar

files = Radio.java RadioGrafix.java
manifest = mainClass
jarfile = Radio.jar

class: $(files)
	$(JAVA) $(files)

jar: $(classfiles)
	$(JAR) cmf $(manifest) $(jarfile) *.class

main: class jar

clean:
	rm -rf *.class *.jar

Men når jeg kører "make" bliver kun class kørt. Hvordan får jeg også jar til at blive kørt?

Anders