Re: [PROGRAMMERING] Kommando i Java virker ikke?

Anders Misfeldt wrote:

Igen, hvordan får jeg så elementerne ud af min list variabel?

Ok, den fandt jeg... list.get(LINIENUMMER)

Men (igen igen), når jeg så prøver at ændre mit program til

	    if (e.getActionCommand() == "DR P1") {
		try {
		    String command = "mplayer -quiet"+ list.get(0);
		    Process child = Runtime.getRuntime().exec(command);
		}
		catch (IOException p) {
		}
	    }

sker der igen intet. Nogen der kan en smart metode til at lave min "command" variabel?

Anders