Prisen på ACT-supportaftaler (Was: Ada krydscompiler -> PPC LynxOs)

Björn Lundin skrev:

> Jo, tyvärr. Mitt arbete hade gnat-support för Aix i fjor, och det
> framgick ganska klart att 12,500 Euro per år och platform är det som
> gäller.

Ja.  Når I har betalt det det koster, så skal jeg ikke modsige dig.
Den slags penge (eller det jeg troede det var - 10.000 USD/år) får jeg
ikke lov til at brænde af på software og supportaftaler.

Jacob
--
»USA kæmper for individets rettigheder.«
»Ja.  Individet George W. Bushs rettigheder.«